یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

یاسمین ما

سال 95 به روایت تصویر

1397/1/28 21:33
نویسنده : مامانی
116 بازدید
اشتراک گذاری

اولی تولد بابایی گلمون

 

عشقای من

 

تولدت مبارک بابایی

 

محبتمحبتمحبت

اینم عکسی که من عاشقشم

سمت چپ دستجرد که تابستون رفتیم و سمت راست مزرعه است توی قم که عید رفتیم چنتا عکس گرفتیم

 

عشقای خودمید

 

 

اینم تولد دخملای گلم که با هم براشون تولد گرفتیم

 

تولد عشقای من

 

 

دزفول شهریور 1395

عشقای من

 

عشقای من

 

 

 

جیگرا با نقاشی هایی که روی صورتشون کشیدم

 

جیگرای من

 

 

جیگرای من

 

 

     با آبجیش میرن خرید مدرسه

 

یاس من

 

  خسته نباشید خوشگلای با سلیقم

یاس من

 

 

یاس من

 

 

  از جمله خوشهای دختر داشتنه این همه صورتی جان جانان را عشق عست !

یاسی

 

روز اول مدرسه آجی

یاس من

یاس من

 

من فدای شما دوتا بشــــــــــــــم

یاس نازی

 

با آجی موزه حیات وحش

دخترای گلم

 

دوستانه

دوستانه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ما می باشد