یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

یاسمین ما

خاطرات سال 1394(سه سالگی ) نفسم

1397/1/28 16:25
نویسنده : مامانی
69 بازدید
اشتراک گذاری

شب قدر

دخترای من

 

جمکران یک عصر زمستونی

عشق های من

 

قیافه سعیدو یاسو

 

عشقای من

 

بدون شرح

وروجکای ما

وروجک های ما

 

حالا درست شد

 

روزای خوبه خووبـــــــــــــــ

 

دخترای من

 

نازگلی

دخترای من

 

دخترای من

 

یک روز خوب با بابایی

عشقای من

 

عشقای من

 

عشقای من

عشقای من

 

عشقمممم

 

عشقممم

 

عشقممم

 

عشقممم

عشقامم

 

عشقممم

 

ای مادرت فدای دستت ببخش مامانی رو که دستت اینجور شده نفسم

 

یاس من

 

دردونه هام

نفسم

 

گلم

 

عشقام

 

عشقای من

عشقاممم

 

نفس من

 

گلای من

عزیزای دلمم

 

نفسم

نفسم

 

همیشه جات روی کابینت و چهارپایه است انگار تارزان رو از روی تو ساختن خانم کوچولو

دخترکم

 

دخترای من

 

 

این عکس منو یاد عکس های دهه شصت انداخت تیپتون و مدل عکس یه جوری شبیه اون وقتا شده

تیپتون منو کشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ما می باشد