یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

یاسمین ما

تا دو ماهگی یاسی

1397/1/19 15:20
نویسنده : مامانی
31 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بیشتر از دو سه بار پستونک نگرفتی متفکربهتر تشویق

 

یاس من

 

بد جوری عاشق این عکستم !

 

یاس من

 

شکل آدم کوچولوهای لی لی پیت شدی ابله

 

یاس من

 

قربون خنده ات

 

یاس من

 

عروسک مامانی

 

یاس من  

 

عکس با خواهر جونی هم برات بزارم نفس من 

دخترای زیبای من

دخترای زیبای من

 

 

 

 

 

سلام‏ ‏دختر‏ ‏گلم‏ ‏دو‏ ‏ماهگیت‏ ‏مبارک‏!‏‏ ‏دو‏ ‏ماهه‏ ‏پیشمونی‏ ‏خدا‏ ‏رو‏ ‏شکر‏ ‏که‏ ‏شما‏ ‏دوتا‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏من‏ ‏و‏ ‏بابایی‏ ‏داد‏ ‏امروز‏ ‏‏ ‏8‏ ‏صبح‏ ‏بابا‏ ‏رفتیم‏ ‏بهداشت‏ ‏تا‏ ‏واکسنت‏ ‏رو‏ ‏بزنی‏ ‏وزنت‏ ‏5‏ ‏کیلو‏ ‏قدتم‏ ‏54‏ ‏بود‏ ‏شکر‏ ‏خدا‏ ‏خوب‏ ‏بود‏ ‏واکسنم‏ ‏زدی‏ ‏و‏ ‏کلی‏ ‏جیغ‏ ‏بنفش‏ ‏زدی‏ ‏الانم‏ ‏پاتو‏ ‏تکون‏ ‏میدی‏ ‏جیغت‏ ‏میره‏ ‏هوا‏ ‏الهی‏ ‏بمیرم‏ ‏که‏ ‏درد‏ ‏داری‏ ‏ولی‏ ‏برا‏ ‏خودت‏ ‏خوبه‏ ‏گلم‏ ‏

 

یک اتفاق خندونک

دیروز‏ ‏با‏ ‏بابا‏ ‏و‏ ‏آبجی‏ ‏رفتیم‏ ‏برا‏ ‏واکسنت‏ ‏نوبت‏ ‏بزنیم‏ ‏بعد‏ ‏داشتیم‏ ‏می‏ ‏اومدیم‏ ‏خونه‏ ‏آبجی‏ ‏جلو‏ ‏نشست‏ ‏و‏ ‏من‏ ‏عقب‏ ‏با‏ ‏شما‏ ‏بعد‏ ‏که‏ ‏خوابیدی‏ ‏گذاشتمت‏ ‏پیش‏ ‏خودم‏ ‏رو‏ ‏صندلی‏ ‏بعد‏ ‏بابا‏ ‏پشت‏ ‏چراغ‏ ‏قرمز‏ ‏ایستاد‏ ‏یهو‏ ‏صدای‏ ‏افتادن‏ ‏چیزی‏ ‏اومد‏ ‏منم‏ ‏شنگول‏ ‏منگول‏ ‏با‏ ‏خودم‏ ‏گفتم‏ ‏چی‏ ‏بود‏ ‏؟همین‏ ‏جوری‏ ‏برگشتم‏ ‏نگاهت‏ ‏کردم‏ ‏یهو‏ ‏دیدم‏ ‏نیستی‏ ‏مردم‏ ‏از‏ ‏ترس‏ ‏یهو‏ ‏دیدم‏ ‏قل‏ ‏خوردی‏ ‏افتادی‏ ‏زیر‏ ‏صندلی‏ ‏بابا‏ ‏نمی‏ ‏دونستم‏ ‏گریه‏ ‏کنم‏ ‏بترسم‏ ‏یا‏ ‏شایدم‏ ‏بخندم‏ ‏‏!‏‏ ‏سریع‏ ‏درت‏ ‏آوردم‏ ‏چکت‏ ‏کردم‏ ‏همه‏ ‏جات‏ ‏شکر‏ ‏خدا‏ ‏خوب‏ ‏بود‏ ‏فقط‏ ‏از‏ ‏خواب‏ ‏بیدار‏ ‏شدی‏ ‏‏!‏‏ ‏خدا‏ ‏خیلی‏ ‏بهمون‏ ‏رحم‏ ‏کرد‏ ‏خدایا‏ ‏شکرت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ما می باشد