یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

یاسمین ما

سفر به کاشان شهریور 1392

1397/1/21 15:19
نویسنده : مامانی
39 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم

اومدم برات چندتا عکس از سفرمون به کاشان بذارم بزن بریم ..

 

بیشتر وقت برا خودت عقب بودی و با آبجی بازی میکردید

 

یاس من

 

مثل خودم همیشه یه دستت این مدلی رو پاته

 

یاس من

 

بفرمایید صبحونه

 

یاس من

 

یاس در آبشار نیاسر

 

یاس من

 

 

باغ فین

این آقاهه گوشه عکس هم مال صدا و سیمای اونجا بود تا شما رو دید اومدن ازتون عکس و فیلم گرفتن برا شبکه استانی مثل شیراز هر جا میریم شما منتخب گزارشگرا میشید !

 

یاس من

 

یاس من

 

اینجام دسست رو ببین چه مدلی میذاری رو پات

 

یاس من

 

حمام فین

 

یاس من

یاس من

 

 

امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه گل یاسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسمین ما می باشد